Polityka jakości
Powzięliśmy za swoją misję oferowanie skutecznych i efektywnych oraz spełniających wymagania Klienta i swoich interesariuszy usług z zakresu kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz badań psychologicznych.
Nasza wizja
Zrozumienie i zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów oraz naszych interesariuszy.
Nasze wartości
– skuteczność i efektywność realizowanych usług – najważniejszy jest rezultat
– kompetencja – fachowość, profesjonalizm, znajomość tematu
– innowacyjność – inicjatywa, rozwój, kreatywność, otwartość na zmieniające się otoczenie
Cel strategiczny
Dbaj o jakość przez zrozumienie i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań.
Cel realizujemy poprzez stałe podnoszenie poziomu kształcenia, rozwijanie jakości i asortymentu usług, wyprzedzanie oczekiwań naszych Klientów przez dokładne rozpoznanie Ich potrzeb i wymagań, z uwzględnieniem najnowszych
rozwiązań i trendów
w kształceniu ustawicznym, doskonalenie relacji z Klientem przez indywidualną obsługę zamówień i partnerskie kontakty, konkurencyjność cenową i terminową, podejmowanie działań w zakresie wzrostu efektywności, stałe doskonalenie kompetencji
pracowników.
Zobowiązujemy się do spełniania mających zastosowanie wymagań przepisów prawnych oraz innych wymagań regulacyjnych dotyczących ŚCUW Sp. z o.o., jak również do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Zarząd Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. deklaruje, iż postanowienia niniejszej Polityki Jakości są zakomunikowane, zrozumiałe, stosowane oraz dostępne na wszystkich szczeblach organizacji, dla wszystkich osób pracujących w imieniu ŚCUW Sp. z o.o.
Prezes Zarządu Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.
Iwona Włodarz
Katowice, dnia 22 stycznia 2018 r.